Lampa


Dziś otrzymałem na Deccoria.pl konstruktywny komentarz do mojej etażerki.

Cytuję:"Etażerki miały dodatkowo osłonięte tyły i boki cieńszymi szczeblinkami. Wydaje mi się, że rureczki miedziane o małej średnicy bardzo by się tu przydały :)

No właśnie, przypomniała mi się etażerka u mojej babci. Miała osłonięty tył!

Zastanawiam się teraz, czy ją rozbierać i przerabiać. Mam pomysł, jak wypełnić tył i ewentualnie boki, ale...Niech to będzie regał na książki. Następną zbuduję etażerkę :-).

Lampa stołowa:
Pomyślałem, że jeden miedziany akcent w pokoju to zdecydowanie za mało. Do regału na książki pasowałaby lampa, oczywiście również z miedzią. W pierwszej chwili wybór padł na o lampę podłogową, uniwersalną, mobilną, samą w sobie. Jednak po krótkim rozpoznaniu stwierdziłem, że krótkie rurki, spady po regale pozwoliły jedynie na stworzenie małej lampy stołowej.




Miedź, podobnie jak w regale na książki, jest świeża i jasna. Nie mogę się doczekać, kiedy się utleni i pokaże swoje prawdziwe piękno.

Jak dotąd, lampa zainteresowała tylko Lolę. Ciekaw jestem, co Wy o niej sądzicie.










Komentarze

Popularne posty